پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 228781
مردم خانه شان را خود بسازند؛ دولت وام بلاعوض مي دهد
تاریخ انتشار : 1396/08/23 10:13:24
نمایش : 1912
رئيس جمهوري اسلامي ايران درباره روند بازسازي مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: مردم بايد خانه شان را خود بسازند و در اين راه دولت وام بلاعوض در اختيار زلزله زدگان خواهد گذاشت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهوري اسلامي ايران امروز سه شنبه در بدو ورود به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ديدار با مردم قهرمان کرمانشاه هميشه جزء آروزهاي من بوده اما دوست نداشتم در شرايطي که مردم غمدار هستند و دچار مصيبت شده اند بيايم. اميدوارم در روزهاي خوش و افتتاح طرح ها به حضور مردم قهرمان کرمانشاه که هميشه مرزدار کشورمان بوده اند، برسم.  

وي افزود: مي خواهم به نمايندگي از همه مردم ايران، به مردم کرمانشاه تسليت بگويم. همه ايران در کنار کرمانشاه حضور دارد و هيچ ايراني نيست که به فکر مردم کرمانشاه نباشد.

رئيس جمهور تصريح کرد: از مسئولان از دولت و نظاميان از ارتش، سپاه، بسيج، بنياد مسکن، وزارت کشور و وزارت نيرو و وزارت راه تشکر مي کنم که تلاش کرده اند تا مشکل جاده ها و آب حل شود.

روحاني افزود: من از امداد هوايي با پرواز بالگردها و هواپيماها در روزهاي گذشته بسيار خوب عمل کردند و من از آنها تشکر مي کنم. اگر اين پروازهاي هوايي نبود، کمک رساني بسيار سخت تر مي شد. همچنين از  همه کشورهايي که با ملت ايران همدردي کردند، تشکر مي کنم.

وي تاکيد کرد: دولت با همه توان وارد عمل شده و تلاش مي کند تا در کوتاه ترين زمان مشکلات را حل کند. مسئوليت اسکان با بنياد مسکن است. همه مقامات دولتي و نظامي و خيرين بايد به بنياد مسکن کمک کنند و کار جداگانه اي انجام ندهند.  

روحاني در همين باره اضافه کرد: مردم بايد خانه شان را خود بسازند و در اين راه دولت وام  بلاعوض در اختيار زلزله زدگان خواهد گذاشت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html